Çözüm Merkezi WhatsApp Hattı
ANASAYFA
E-BÜLTEN
E-BELEDİYE
DUYURULAR
HİZMETLERİMİZ
NÖBETÇİ ECZANE
action_key Hızlı Menü
home
chevron_forward
Haberler
chevron_forward
Çatalca Belediyesi Kasım Ayı Meclis Toplantısının 1. Oturumu Gerçekleştirildi
home Anasayfa
arrow_back Geri
Haber
Çatalca Belediyesi Kasım Ayı Meclis Toplantısının 1. Oturumu Gerçekleştirildi

 Çatalca Belediyesi Kasım Ayı Meclis Toplantısının 1. Oturumu, Belediye Başkanı Erhan Güzel’in başkanlığında Belediye Meclis Salonu’nda gerçekleştirildi.

 

Oturumda, gündem maddeleri görüşülerek ilgili komisyonlara havale edildi. Meclis üyeleri tarafından ilçemizin gelişimine katkı sunacak proje, plan ve çalışmalar üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.

 

Başkan Erhan Güzel, toplantının açılışında yaptığı konuşmada, alınacak kararların Çatalca’ya ve hemşehrilerimize hayırlı olmasını dileyerek meclis üyelerine çalışmalarında başarılar diledi.

 

Kasım ayı meclis toplantısının ikinci oturumu, belirlenen tarihte yeniden toplanarak gündem maddeleri doğrultusunda devam edecek.

arrow_back ÖNCEKİ HABER
“Cumhuriyet’in Işığında, Atatürk’ün İzinde Doğa Yürüyüşleri” Çatalca’da Coşkuyla Gerçekleştirilmeye Devam Ediyor!
SONRAKİ HABER arrow_forward
Çatalca'da 12 Adımla Kentsel Dönüşüm!
Benzer Haberler
Haber
Üreten Kent Çatalca'da Çayır Otu Balya Desteği Hayata Geçirildi
12.06.2026
Haber
35 Firma ve Yüzlerce Vatandaş 3. İstihdam ve Kariyer Günleri'nde Buluş...
11.06.2026
Haber
"Kör Padişah" Yeniden Seyircisiyle Buluştu
10.06.2026
Haber
ÇAKUT, AFAD Akreditasyon Sınavını Başarıyla Tamamladı
10.06.2026
Talep Öneri
Daha İyi Bir Çatalca için yorumlarınıza değer veriyoruz.

Talep, teşekkür, öneri ve şikayet oluşturabilir ve takip edebilirsiniz.

add_notes Talep Ekle
document_search Talep Sorgula