Çözüm Merkezi WhatsApp Hattı
ANASAYFA
E-BÜLTEN
E-BELEDİYE
DUYURULAR
HİZMETLERİMİZ
NÖBETÇİ ECZANE
action_key Hızlı Menü
home
chevron_forward
Haberler
chevron_forward
Çatalca’da Yerel Ulaşım Modeli’ni Uygulayacağız.
home Anasayfa
arrow_back Geri
Haber
Çatalca’da Yerel Ulaşım Modeli’ni Uygulayacağız.

İETT – İlçe Belediyeleri buluşması kapsamında, Nazım Özbay Kültür Merkezi’nde “Toplu Ulaşım” konulu toplantı gerçekleştirildi.

Başkan Erhan Güzel, İETT Genel Müdürü İrfan Demet, İETT Genel Müdür Yardımcısı Şükrü Yılmaz, İETT Koordinatörü Sinan Öztürk, Ulaşım Planlama Daire Başkanı Yusuf Liman’ın katılımıyla gerçekleşen toplantıda, Sivil Toplum Kuruluşları ve vatandaşların talepleri dinlendi, çözümler konuşuldu.

 

İstanbul’dan farklı olarak, Çatalca yerel bir iletişim modeli uygulanacağının altını çizen Başkan Erhan Güzel “Yöneten Kent Çatalca vizyonumuzla, hemşehrilerimizin söz sahibi olduğu yönetim anlayışıyla çözümler uygulayacak, Yerel Ulaşım Modeli'ni ilçemizde hayata geçireceğiz. Katılımcı vizyonla, sorunları yerinde dinleme ve çözüm imkanını sağlayan İBB Başkanımız Sayın Ekrem İmamoğlu’na teşekkür ediyorum.” İfadelerini kullandı.

 

Toplantı sonunda, günün anısına Başkan Güzel ve İETT Genel Müdürü İrfan Demet birbirlerine hediye takdiminde bulundular.

arrow_back ÖNCEKİ HABER
Çatalca'nın Muhafızı Olmaya Devam Edeceğiz.
SONRAKİ HABER arrow_forward
Biz mazeret değil, maharet üreteceğiz.
Benzer Haberler
Haber
Üreten Kent Çatalca'da Çayır Otu Balya Desteği Hayata Geçirildi
12.06.2026
Haber
35 Firma ve Yüzlerce Vatandaş 3. İstihdam ve Kariyer Günleri'nde Buluş...
11.06.2026
Haber
"Kör Padişah" Yeniden Seyircisiyle Buluştu
10.06.2026
Haber
ÇAKUT, AFAD Akreditasyon Sınavını Başarıyla Tamamladı
10.06.2026
Talep Öneri
Daha İyi Bir Çatalca için yorumlarınıza değer veriyoruz.

Talep, teşekkür, öneri ve şikayet oluşturabilir ve takip edebilirsiniz.

add_notes Talep Ekle
document_search Talep Sorgula